pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang
Lifewire Run「愛跑‧香港地」 9月17日約定你
Lifewire將於9月17日(星期日)假香港科學園舉辦慈善跑步比賽,為病童籌募醫療經費。Lifewire特意邀請藝人梁嘉琪、湯怡、周國賢及麥子樂,擔任微電影的男女主角,藉微電影宣傳有關活動,並透過故事帶出「懷舊香港地」的主題。

Lifewire Run 「愛跑‧香港地」詳情: https://goo.gl/TbgFjy
Lifewire Run 2017
香港,我的家
曾經,守望相助。曾經,人情味濃。
獅子山下,每段路、每一步……有着你我的點滴、載着共同的回憶。
時代推進、巨輪轉動,人人埋首於自己的跑道,卻擦不掉巷弄間的集體成長印記。
今天,就重新出發!
凝聚力量,跑過昔日香港,喚起被遺忘的同舟共濟互助精神,尋回我們熟識的香港地!

阿琪(梁嘉琪飾演)

士多太子女阿琪,性格樂觀、愛笑,心底卻自覺被困於士多,渴望向外闖卻因懼怕父親而留下。

談跑步:
自己比較少跑步,但身邊啲朋友成日話如果壓力好大、好唔開心,可以透過跑步去抒發自己,佢哋會鼓勵我一齊跑,但我成日話跑得慢會拖累佢哋,佢哋話跑咗之後會上癮,同自己打氣嘅能力同毅力都會增加。

談懷舊:
就算只係一間士多,對我嚟講已經好需要保育。我哋成日講小店好需要支持,因為除咗係歷史之外,呢啲情懷我哋需要去保存,呢個係大家凝聚力嘅中心點、係一班人共同擁有嘅回憶。

阿賢(周國賢飾演)

裝修師傅阿賢,性格沉實穩重,以照顧弟弟為己任,生活壓力雖大,卻刻意在弟弟面前營造輕鬆快樂形象,以免弟弟擔心。

談跑步:
我覺得最健康嘅減壓方法係運動,對我嚟講,最短時間減到壓就係跑步。就算我嗰日好攰,但我感覺到自己有少少沉鬱,我就會去散步和深呼吸,深呼吸都係一個好好嘅減壓方法。

談懷舊:
我覺得香港屋邨好靚,好有獨特文化氣質同氛圍,喺其他國家搵唔到。好多外國攝影或導演都會嚟香港取景,但點解香港人自己拍攝冇用番香港,下下都要去外國。

阿怡(湯 怡飾演)

阿怡本性善良,孩童時因樣貌可愛而獲得不少好處,長大後卻於工作上處處碰壁,而且因搬離屋邨,與阿賢、阿樂及阿琪的關係變得陌生。

談跑步:
我以前好唔鍾意跑步,因為我覺得好辛苦,都唔知跑來為乜,但近呢幾年我反而覺得係好放鬆嘅事,對身體好之餘,對自己情緒嘅放鬆會幫助好大。有時工作壓力嘅問題,跑完步會開心好多。

談懷舊:
細細個放學返屋企一定會落公園玩,我好鍾意玩跳飛機,宜家喺公園真係睇唔到,好有童年回憶;我細細個到宜家都好鍾意食甜嘢,特別鍾意食龍鬚糖,呢樣嘢喺香港都越嚟越少見得到。

阿樂(麥子樂飾演)

阿樂患有輕度自閉症,沉默寡言但觀人於微;阿樂喜歡跑步,因跑步能令他回憶孩童時的快樂時光。

談跑步:
我以前係好冇意志力、好容易放棄嘅人,好彩身邊有一班好朋友互相激勵 ,激勵大家為咗一個目標去跑,我覺得如果想鍛鍊意志,跑步一定係最好。

談懷舊:
電車係我從細到大最美好嘅回憶,包括同家人、女朋友,返學放學,電車係香港最緊要保留的。電車帶畀我嘅回憶係追女仔嘅一段情,隔籬學校嘅(女仔),每日搭同一時間嘅電車,最後都鼓起勇氣拎到電話,哈哈哈……


故事大綱

故事講述士多太子女阿琪、樣貌甜美的阿怡、性格沉實的阿賢及其有自閉症的阿樂,自小在同一屋邨成長,每天總是快樂地跑跑跳跳。

但四人長大後,阿琪、阿怡及阿賢分別被家庭環境、工作壓力及生活壓力,慢慢蠶食內心快樂的元素,他們亦漸漸遺忘快樂的根本。

沒料到……阿樂的一個舉動,令他們重新相聚於跑道上,亦同時喚醒他們兒時的共同回憶。

快樂……其實可以很簡單!



Lifewire Run「愛跑‧香港地」特設多個懷舊玩樂區,帶大家穿越時空,尋回那些年的共同回憶。

【打卡區】將「被消失」的香港歷史印證,化成3D及4D立體場景,恍如坐上時光機,回到昔日香港地!絕對是打卡呃like聖地!

【遊戲區】充滿舊香港特色的遊戲攤位,贏取豐富禮物的同時,重拾當年的本土情懷。絕對是一家大細的消閒好去處!

【音樂區】哪首歌陪着你成長?!傷健共融的不同樂隊及歌手組合,透過音樂,誓將氣氛推至高峰,本地原創齊齊唱!香港!Let's rock!

更多關於 Lifewire Run「愛跑‧香港地」 >> https://goo.gl/eHxq11
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.