pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang
用過公共圖書館服務那麼多年,也是近來才知道有一個極之...極之...極之...方便和十分...十分...十分...好用的「香港公共圖書館官方流動應用程式」。

只需要簡單登記帳戶,便可以搜尋、預約、續借圖書,也可建立自己的清單,方便存取喜歡的圖書資料,更有還書和提取預約書藉的提示。收到有關預約書藉「預約 架上待領」的通知後,便可以到已選領取書籍的圖書館領取,節省很多時間呀。應用程式的界面清晰、功能易用,十粒星推介。

再貴嘅繪本都可以輕易搜尋、預約、續借。宜家行開書店,見到好書嘅時候,通常係即刻用個app search下圖書館有無本書,有就快手預約,咁就可以慳好多。雖然預約服務每本書要俾$2.5,不過都好值。真係好想keep一本好書係屋企先考慮買喇。

因為呢個App,我同沛沛係呢個暑假都睇多好多書,大家快d去play store下載「我的圖書館」App。
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.