pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang



一班嚟自俊和Technical Department嘅籌募活動發起者 ,為咗徘徊死亡邊緣嘅BB,真係去得幾盡…喺廿幾三十度高溫下 ,發起「步行巡迴俊和工程項目籌款活動」。

參加者由眾多俊和工程項目中挑選兩個地盤,由一個步行至另一個。行畢,就再點名其他人接受挑戰。呢個籌募活動更延伸至澳門各地盤,並獲唔少同事大力支持。炎炎夏日被人「點」,唔少人都大汗疊細汗,但為咗做善事,佢哋異口同聲贊好,不如睇吓大家嘅聲同埋靚相……


Gary:「在特定環境角度下,不可能的事皆可發生!」……「能牽動他們對 Lifewire 關注,我算達標了。」



Eros:「做運動之餘又做善事幫到病童,真的好開心 !」  



Joe:「只是小小的義行,希望經過今次活動引起各同事留意lifewire,以及關心多點身邊每個人。」……「幸福非必然,學懂及時去愛」   



Eric:「為了貧窮地區的父母及他們的嬰孩...這一天,我出發了。」……「這一天充滿汗水,友情,善美。為大愛,再出力!」

Scott:「心血來潮仲去埋中環灣仔繞道...」

「步行巡迴俊和工程項目籌款活動」成功延伸至澳門的不同俊和地盤





想分享佢哋嘅喜樂?

 


除咗可以直接捐款,亦可以喺「評語」欄留言打打氣喔!
 
好消息,真係一浪接一浪,5月15日Lifewire舉辦「Lifewire Fun享愛多些」活動,約埋一班為兒童醫健基金會嘅病患BB搞籌募活動嘅Campaigners聚首一堂,喺問答比賽同埋遊戲活動中,已成功為Technical呢個籌募運動額外籌多逾7000蚊善款。
 
Lifewire再次代表受惠病童嘅屋企人多謝Technical部門同埋善長仁翁出錢又出力嘅支持。

來,加入我們、成為關注病童的一份子!
www.lifewire.hk

Lifewire Facebook專頁
https://www.facebook.com/lifewirehk
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.