pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

曾經,負能量「爆燈」,百病叢生。

如今,正能量「滿瀉」,滿心感恩。

她,是藝人江美儀。

image
入行逾20年,鏡頭前總是大情大性、嘻嘻哈哈,誰知銀幕後,卻跟驚恐症、子宮頸病變、情緒病……掛鈎。

還幸,連串治療、適當運動助她重踏正軌,更漸漸參透「健康無價」、「唔想賺錢冇命享」的寶貴道理。

心存感恩、更不忘寄語一眾病痛中的兒童、照顧病童的父母:「明天會更好!」
image

笑迎治療 走出病困

在亞視的那些年,美儀事業愛情兩失意,負面情緒飆升令她身體無法負荷……病,由此而生。她先患上驚恐症,對聲音特別敏感,連友儕飯局也只限於食店房內進行,生怕受外界聲音困擾。約半年後,子宮頸病變,差點患上子宮頸癌,飽受手術之苦,情緒跌至谷底,連服藥的意志也大受影響。

「自己成日唔開心又黑口黑面,照鏡時覺得自己好老、好殘、個人好攰,好彩嗰時啱啱有新拖拍,你會想自己好啲,可能呢個動力就令到我不如試下去食藥啦!」

幸好,美儀不抗拒接受情緒及藥物治療,加上積極思維(positive thinking)助她阻隔負能量,最終不受情緒病左右而否定自己,「經歷咗10年喇,耳濡目染所有嘢都正能量嘅時候,個病情都會減輕啦!」
image

「唔想賺錢冇命享」

驚恐症、子宮頸病變、手術……前年更因咳嗽導致肺膜扭傷,卧床八日足不出戶。經歷久病纏身,一句「唔想賺錢冇命享」道盡美儀對健康的看法。

有病食西藥、調理靠中藥,美儀認為做運動才是良方,「做運動真係好幫到手,令到血壓開始有正常嘅數字畀人見下,因為我之前血壓低,最低有80幾、50幾,幾乎入醫院咁濟。我以前成日都周身骨痛,成日要去『揼骨』,但『揼』完之後都係咁痛,但我現時做運動根本唔使去『揼』,冇晒周身骨痛,咁你就知啲瘀痠喺你運動時帶咗出嚟,咁你個人冇咁容易攰,所以我現時keep住做gym」。
image

演輪椅病人 啟發更深

作為演員,美儀飾演過無數角色,而飾演輪椅上的病人最令她有所體會,「有時我會幻想去洗手間,死啦咁污糟,佢哋又冇得矻起……咁佢哋去廁所咪好論盡?我都會咁諗,覺得有時身體健康真係好緊要!」
image

睹孩童笑容 更懂感恩

美儀熱心參與慈善活動,不但身體力行,更呼籲身邊好友一同參與。當她透過不同活動,看到孩童臉上流露出天真可愛的笑容,「感恩之心」油然而生,亦明白到「凡事並非理所當然」的道理。

「請啲細蚊仔去食嘢,佢哋個笑容我諗番起都覺得好可愛,原來你一直以為理所當然嘅嘢,喺某啲朋友身上係好難得到嘅,譬如有啲細蚊仔未食過生日蛋糕、未食過自助餐,尤其係呢啲嘢你日日都有機會去做,或者你根本厭咗,食到唔想再食,唔想再去……」
image
image

美儀語錄

「我知道條路係難行嘅,但係難行我哋都要過。」

「我覺得要畀啲信心自己,當你覺得你一定會好,你第日就會好番㗎喇!」

「我相信只要你捱過呢一關的話,好嘅嘢就會嚟!」

「我相信明天係會更好的!」


狗奴才vs小霸王

美儀性格瀟灑,崇尚自由,但也自嘲為「怪獸家長」!未婚的美儀,視愛犬Teddy如親生子,「兩母子」有影皆雙,不論工作還是出席慈善活動,她身旁總會見到Teddy的身影,而Teddy的視線總也離不開「媽媽」,「兩母子」比情侶還癡纏。

「有乜事寧願自己受,唔好令佢唔舒服!」美儀笑說,家中廳房幾乎都是Teddy的「狗竇」,食物、玩具、防滑地毯、天然洗牙用品等…散佈每個角落,連工人也是Teddy專用,令牠成為「家中小霸王」,難怪,美儀都常被朋友取笑是「狗奴才」了。
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.