pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

「我嘅行動雖受限制,但我思想同列車同步!」
「無論晴朗定狂風雷暴,我都想提醒市民!」
「你擁有本身嘅能力,請相信自己!」
時而英雄聯盟、時而天氣報道,時而軌道疾走!
她是陪着病童追夢的「愛跑大使 」----  李亞男。
「劉醒,你係咪呃緊我啊?」李亞男(Leanne) 於電視劇《老表,你好hea!》的經典金句,一度成網上搞笑熱話,更受網民熱捧:「李亞男淨係憑呢段都應該拿女配角!」事實上,她確曾於其他劇目獲最佳女配角提名。今天,卸下2005年國際華裔小姐后冠的光環,這氣質美女更耀目的,是懂得感恩的知足、不斷學習和分享,不計回報的善心。
image
四年前成了王祖藍太太,去年底再「升呢」為人母;囡囡Gabrielle的降臨,讓倆口子 的愛再推至另一層次。祖藍與Leanne將囡囡百日宴的所有人情捐贈Lifewire《護.聯網》,幫助患上罕見病的小朋友義不容辭;Leanne更身體力行,一口答應任「愛跑大使」,為Lifewire的年度活動【愛跑.城門河】宣傳,希望更多人參與,讓更多人了解罕見病。
 

三個病童  三個夢想

初為人母,且工作繁重,但Leanne仍堅持抽空兩天,與Lifewire三位病童朱逸朗陳梓鍵謝梓熙 (Sophie) 齊齊拍攝【愛跑.城門河】微電影,齊齊追夢。三位病童,各有不同的身體狀況、各有小小的大夢想,各構思出三個故事;關於列車的、關於天文台的,關於拯救世界的……
「Leanne姐姐,你識唔識玩呢啲?」「你知唔知我鍾意咩?」「我畫呢個靚唔靚?」「不如我改呢句對白!」一起吃飯盒、一起NG、一起唱歌、一起猜「包、剪、揼」……當Leanne遇上三位小導演兼小演員,過程就是笑聲、笑聲,還是笑聲……

經過一連三集的「對手戲」,Leanne完全被他們所感染:「我覺得佢哋係一班好可愛、好活潑、好被愛嘅小朋友,佢哋好有理想、好熱情,對生活充滿熱誠;喺佢哋身上,我見到好強嘅正能量,無論遇到咩困難,佢哋都咁正面。」

自信認真  適當Let go


「Sophie好容易同你傾偈,好容易熟,唔怕陌生嘅。」「朗朗一嚟就話『我要唱紅日』,咁就成首歌唱晒出嚟,佢係一啲都唔怕羞嘅。」「梓鍵好有創新天份,佢畫畫好叻,佢畫火車時畫得唔夠似,好似有啲懊惱,我覺得佢係一個對自己要求好高嘅小朋友。」
從三位病童身上,Leanne看到了值得學習的地方,就是認真的態度和自信,「見到佢哋好有信心、好有自信企出嚟,好開朗。可以睇得出病童都好似其他小朋友一樣,冇咩大分別,一樣擁有嗰份童真!」
拍攝過程中,部份場地涉及梯級及高台,團隊格外緊張攙扶甚或抱起他們,反之家長雖感吃力,但仍從容面對;Leanne不諱言有一番體會:「見到病童家人唔會因為小朋友有特別需要,而過份緊張或者過份呵護,都好Let go (放手),由得你做,只係默默企起隔籬支持,睇住佢哋行每一歩路。我覺得病童嘅家長都值得我學習,適當時候都要Let go (放手)。」

加深了解 標籤化解


「佢哋有醫藥費上嘅壓力……仲有被歧視、被標籤嘅壓力。」短短兩天的拍攝相處,Leanne已感受到病童家庭的苦況;她努力演活病童作品之餘,亦主動與家長交流,盼加深對罕見病的認識。事實上,罕見疾病有別於普通疾病,醫療費用動輒數百萬一年,十分昂貴,非一般家庭能夠應付;她希望善心人士能捐款幫助病童家庭,減輕其經濟負擔。
因為罕見病,他們在行動方面可能有異於他人,外出時可能要面對很多不同的「眼光」。「要化解呢啲標籤,了解係好緊要嘅。所以我希望透過同朗朗、梓鍵同Sophie嘅合作,令更多人了解罕見病,希望幫佢哋同家人帶嚟更多力量、體諒同支持!」

她  跌落凡間的天使



幸福不是必然、健康也非必然;初為人母的Leanne,跟病童家庭相處過後,體會自是更深。事實上,Leanne隨心而發的,不僅是那股幸福的氣場,還有發自內心的珍惜、知足與感恩。「上帝畀我嘅禮物,冇諗過有一個咁美好嘅家庭,包括爸爸、媽媽、妹妹,大家都好好,冇乜特別拗撬,好和諧,我希望可以一路咁樣落去,到老都係咁。」
上天贈Leanne的禮物,確可讓她如數家珍,惟最令她著迷的,還是上天賜予的小天使!囡囡Gabrielle可瞬間令媽媽化身小粉絲,隨時隨地和大家分享偶像「肉照」,還不禁狂loop「佢好得意㗎!」這位知足媽媽自言「我係一個都幾簡單嘅人,即係我都幾容易開心嘅。囡囡係祖藍首歌咁《跌落凡間的天使》,而老公就係上帝賜畀我嘅禮物。」

幸福心法 分享學習

不斷學習和分享,是Leanne和祖藍留住幸福的心法!「我哋要學習點樣將自己有嘅嘢,分享畀其他人,呢樣嘢我哋要學習。」這不僅是她和祖藍二人的人生課題,也期望Gabrielle將來可跟他們一起做義工,分享愛,「令佢知道原來自己係身處一個好幸福嘅家庭,好幸福嘅環境,要佢學習好多嘢都唔係咁容易得到嘅,要學習share (分享),學習點樣對人。」
「而家喺屋企玩得比較多嘅係囡囡啦,佢係我哋嘅玩具。講笑!」Leanne笑言,囡囡是夫妻倆的精神食糧;「返到屋企第一時間就係洗手跟住同佢玩小遊戲,扮動物叫…等,跟住就會影低佢!佢有時都好好笑嘅,影低等我哋出去或者工作嘅時間就係咁睇嗰啲片,係我哋嘅精神糧食。係好緊要嘅!」


暫棄夢想 全職湊女

那小公主有否遺傳了父母的演藝基因?「其實佢有啲Cool嘅!佢幾似我哋兩個細個,都係比較文靜啲,唔係話好活躍,成日都唔笑嘅。我哋要扮鬼扮馬,真係要用好大嘅努力,佢先會笑兩下『哈哈』,跟住就收返,都幾吃力嘅!」

若囡囡將來對演藝圈感興趣,Leanne表示不會阻止。「我哋唔會限制佢一定要學幾多樣嘢,或一定要成績點點點;重要係佢可以發揮自己鍾意嘅嘢!」Leanne不諱言,現時大部份時間主要是照顧囡囡,不會全職工作,「等佢大個咗,唔需要我睇到佢實一實,先去諗再追求自己嘅夢想…」

「老公話一係生兩個,一係四個,一係六個囉,就唔可以三個,因為中間嗰個會被忽略;咁我諗就兩個先啦,唔好生個足球隊住。」Leanne坦言沒特別期望,只盼囡囡健康成長,做個快樂BB,但不會縱容,「教佢道德上嘅嘢緊要過學歷上嘅,點樣對人呀,點樣學習share,甚至會教佢點樣做家務;即係唔可以咩都唔做!」

新婚體會  不再遙距

雖然忙湊B,但倆口子沒忘初心;常製造甜密回憶,「幾忙都一定抽時間拍拖;每年結婚周年會特別安排慶祝或出埠,我唔會忘記特別日子。」祖藍亦會費盡心思,「佢都經常氹我開心㗎!例如追我時帶我去過我唔識嘅地方,要轉藍色的士上山嘅,拍拖10周年佢就帶我重遊拍拖舊地,上次蒙住眼去,今次佢話要我大開眼界,睇下自己究竟去咗邊。其實佢有好多好浪漫嘅計仔嘅!bb出世佢都唔會忽略我,令到我都好放心,即係可以放心生多幾個!」



提起袓藍,Leanne總是笑不攏嘴,但回想新婚時刻,有甜,也有苦。「新婚後佢因為要拍戲,所以走咗好長一段時間。」她還因而情緒低落,「我哋發覺原來唔可以離開太耐。」此後,二人取得共識,盡量接香港工作,縮短離港時間,「或佢嚟探我、我去探佢,大家配合啦!」
相遇、相愛,相處,一點也不易。他倆經歷過多年離離合合,故對這段感情特別珍惜。「好多夫妻因好少事嗌交,跟住就傷害對方嘅感情。我哋會讓下對方,好少為一小事唔開心,唔會亂發脾氣。」
「夜晚有時間會多啲傾偈,多啲分享大家出面遇到嘅嘢,或者困難,同埋我哋習慣一齊禱告。」除互相磨合和遷就,Leanne以「坦誠交流」總結夫妻相處之道。


撰文及採訪:張家樂、葉敏儀、梁劍紅
編輯:梁劍紅
攝影:Sam Kwok 、Sea.Pho.Yea


* * * * * * * * * * * * * * *
如欲捐款予指定個案/籌募活動,請下載「捐款表格」。
 
100港元或以上的捐款可申請免稅。
如欲索取捐款收據,請下載「申請捐款收據」表格,
填妥後並連同銀行入數紙副本或支票,電郵至info@lifewire.hk或寄回本會。
* * * * * * * * * * * * * * *
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.