pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang
image

【童你飲茶】點點心思

週日最啱嘆個靚茶。由 Lifewire 委員邀請病童家庭一齊食點心,一邊食一邊傾吓偈,開心一齊「童」你飲茶!


去飲茶可能係平常不過嘅事,但真心同小朋友交心先係難能可貴。當 Core Members 遇上病童,唔使破冰,唔使玩遊戲,都可以講不停。用心交心,你我認識加深。

image

唔講唔知,其實好多病童都唔食得海鮮。食嘢時都要特別留意。而原來嘉敏好鍾意食辣,隔離枱嘅梓鍵則小小辣都即刻面都紅(其實好可愛😆)。
 
小事如這些生活細節,大事如罕見病的影響,Lifewire Core Members 都珍視這次機會,花「點心」思💕用心聆聽,深入了解病患家庭。

點心+愛心+關心= 窩心!

image

為罕病病童及照顧者 送上點點心意
感謝有心人尹瑞梅小姐送上坐墊 + 鞋墊👟✨
DM Sports 創健運動器材用品專門店 代安排送贈
令病童家庭可舒舒服服

image

罕病家庭亦送上驚喜😍,患杜興氏肌肉營養不良症嘅梓鍵送上感謝卡畀Lifewire。
梓鍵媽咪仲親手整愛心咖哩雞加餸😋,好感動呀!

我哋會繼續鼓勵大家伸出緩手,推動社會更多關心罕見病患者及家庭😇


就算無點心,只要你有愛心,都可以好窩心!

View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.